top of page
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

Všeobecné zmluvné podmienky

​Všeobecné zmluvné podmienky upravujú právne vzťahy medzi držiteľom zakúpenej vstupenky na strane jednej a občianskym združením SOS formácia, o.z. IČO: 55 990 223, so sídlom Lazaretská 33, 811 09  Bratislava (ďalej aj „organizátor“), na strane druhej.
 

1. DEFINÍCIE POJMOV, ÚVODNÉ USTANOVENIA
 

1.1. Organizátor podujatia
 

Občianske združenie SOS formácia, o.z. je organizátorom podujatia a zabezpečuje predaj vstupeniek na podujatie, a to prostredníctvom vlastného predajného e-shopu na webovej stránke www.sosformacia.sk. Kontakty a bankové údaje organizátora sa nachádzajú na webovej stránke www.sosformacia.sk v časti “Kontakt / Kontaktný formulár”.
 

1.2. Podujatie
 

Podujatie je verejná konferencia, prednáška, seminár a workshop vzdelávacieho, výchovného a networkingového charakteru, konané na území SR, na ktoré sa prostredníctvom e-shopu predávajú vstupenky, a ktoré organizuje organizátor. Podujatie predstavuje službu súvisiacu s činnosťami v rámci voľného času, ktorú sa organizátor zaväzuje poskytnúť v dohodnutom čase.
 

1.3. Vstupenka
 

Vstupenka, rozumie sa tým aj lístok, je potvrdenie vystavené organizátorom v elektronickej forme umožňujúce jej držiteľovi za poplatok (spravidla jednorazový) vstup na podujatie, na ktoré bola zakúpená. Vstupenku nie je možné vrátiť do predaja, vymeniť alebo svojvoľne vytlačiť jej duplikát. Sfalšovaná vstupenka, duplicitná vstupenka, vstupenka bez čiarového kódu alebo inak poškodená vstupenka je neplatná a jej držiteľovi nebude po predložení takejto vstupenky umožnený organizátorom vstup na podujatie. Každý držiteľ vstupenky je povinný vstupenku chrániť pred jej poškodením, znehodnotením, stratou alebo sfalšovaním.. Vstupenkou na podujatie sa rozumie samostatný dokument vystavený organizátorom, ktorý obsahuje unikátne identifikačné číslo a čiarový kód a zaslaný na email držiteľa vstupenky uvedený v objednávke po úhrade vstupenky. Držiteľ vstupenky je povinný predložiť vstupenku v papierovej alebo elektronickej podobe pri registrácii pred vstupom na podujatie. Na registráciu účastníka v deň podujatia bude slúžiť čiarový kód vytlačený na vstupenke. Ak kupuje zákazník viac vstupeniek na jedno podujatie súčasne, každá vstupenka má unikátne číslo na identifikáciu. Aktuálne ceny vstupeniek sú uverejnené na webovom sídle organizátora www.sosformacia.sk.
 

1.4. Držiteľ vstupenky
 

Držiteľ vstupenky dáva bez akýchkoľvek nárokov organizátorovi súhlas na zhotovenie a zverejnenie akejkoľvek formy záznamu (podobizne, obrazovej snímky, obrazového a zvukového záznamu) z podujatia, zhotoveného primeraným spôsobom na podujatí alebo v súvislosti s ním na umelecké účely, propagáciu na web sídle resp. sociálnych médiách organizátora, a pre tlačové, filmové, rozhlasové a televízne spravodajstvo. Ak je kupujúcim fyzická osoba, je považovaná za spotrebiteľa a na daný právny vzťah (kúpnu zmluvu) sa aplikujú okrem ustanovení týchto všeobecných zmluvných podmienok aj príslušné ustanovenia zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Ak je kupujúcim právnická osoba, na daný právny vzťah (kúpnu zmluvu) sa aplikujú okrem ustanovení týchto všeobecných zmluvných podmienok aj príslušné ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
 

2. OBJEDNÁVKA
 

2.1. Spôsob objednania vstupenky
 

Odoslaním vyplneného objednávkového formulára na webovom sídle www.sosformacia.sk je rezervovaný počet objednaných vstupeniek. Po vyplnení objednávkového formulára je záujemca presmerovaný do platobnej brány Stripe, kde zrealizuje úhradu vstupenky platobnou kartou, cez Google Pay a/alebo Apple Pay, alebo prevodom na účet organizátora.

Po potvrdení objednávky bude na kontaktné údaje uvedené v objednávke preposlaný potvrdzujúci email s potvrdením objednávky a vstupenkou na podujatie. Vstupenka na podujatie je označená ako „uhradená“ po zrealizovaní úhrady vstupenky. Vstupenka označená ako „neuhradená“ nie je platná. Po vykonaní úhrady vstupenky bude záujemcovi doručený e-mail s platnou vstupenkou s označením „uhradená“.
 

2.2. Práva a povinnosti držiteľa vstupenky
 

2.2.1. Držiteľ vstupenky je oprávnený použiť vstupenku na jednorazový vstup na podujatie, na ktoré bola zakúpená, pričom pred vstupom na podujatie je povinný podľa pokynov organizátora a ním poverených osôb preukázať sa platnou vstupenkou. Pri použití vstupenky organizátor vstupenku deaktivuje a vstupenku nebude možné následne opätovne použiť na vstup na podujatie.

2.2.2. Držiteľ vstupenky je oprávnený využívať služby ponúkané na podujatiach. Držiteľ vstupenky sa kúpou a využitím vstupenky stáva zmluvným partnerom organizátora podujatia.

2.2.3. Držiteľ vstupenky je povinný skontrolovať si vstupenku a údaje na nej ihneď po úhrade ceny vstupenky a jej obdržaní, prípadne vytlačení si vlastnou tlačou, a prípadné vady bezodkladne reklamovať podľa bodu 5. týchto všeobecných zmluvných podmienok.

2.2.4. Predložením vstupenky pri vstupe na podujatie vyjadruje držiteľ vstupenky súhlas s pokynmi organizátora v mieste konania podujatia a podmienkami, ktoré sa k nim viažu. Na požiadanie organizátora, ním poverených osôb je držiteľ vstupenky povinný pred vstupom na podujatie predložiť platný preukaz totožnosti.

2.2.5. Držiteľ vstupenky je povinný informovať sa o podujatí, jeho prípadných zmenách a zrušení minimálne na internetovej stránke organizátora a riadiť sa na podujatí všetkými organizačnými a bezpečnostnými pokynmi organizátora podujatia a dodržiavať všetky právne predpisy. V prípade porušenia organizačných a bezpečnostných pokynov organizátora držiteľom vstupenky, ako aj v prípade porušenia právnych predpisov držiteľom vstupenky si organizátor vyhradzuje právo vykázať držiteľa vstupenky bez nároku na akékoľvek protiplnenia z miesta konania podujatia prípadne obmedziť jeho pohyb na mieste podujatia. Nárok organizátora na náhradu škody voči držiteľovi vstupenky tým nie je dotknutý.

2.2.6. Držiteľ vstupenky sa zaväzuje zaplatiť za rezervované vstupenky dojednanú cenu v plnej výške a uviesť všetky organizátorom požadované údaje úplne a pravdivo.
 

2.3. Rozsah služieb, zmena rozsahu služieb, storno
 

2.3.1.  K obmedzeniu alebo zmene ponuky služieb a ich využitia môže dôjsť vplyvom nepriaznivej poveternostnej situácie, v dôsledku zdravotného stavu prednášajúcich, technických problémov organizátora a jeho dodávateľov, bezpečnostných rizík ohrozujúcich návštevníkov podujatia a pod. Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu, zrušenie podujatia. V prípade, že sa objavia závažné dôvody, ktoré súvisia s obmedzením ponúkaného podujatia vopred, je organizátor povinný prostredníctvom e-mailu alebo na webovom sídle www.sosformacia.sk informovať držiteľov vstupeniek o zmene, zrušení, náhradnom termíne podujatia, prípadne o mieste,  čase a podmienkach pre vrátanie vstupného. Držiteľ vstupenky má právo na vrátenie finančných prostriedkov predstavujúcich cenu vstupenky len za podmienok a spôsobom upravených v týchto podmienkach . Držiteľ vstupenky nemá nárok na náhradu iných výdavkov súvisiacich s jeho účasťou na podujatí  (doprava do miesta podujatia, ubytovanie, strava, dodanie vstupenky a pod.). Organizátor nezodpovedá kupujúcim/držiteľom vstupeniek za škody spôsobené v dôsledku alebo v súvislosti s omeškaním podujatia, zrušením (nekonaním sa) podujatia z dôvodov uvedených vyššie alebo inými zmenami týkajúcimi sa podujatia.

2.3.2. Pri zrušení podujatia, pokiaľ držiteľ vstupenky neakceptoval navrhnutý nový termín podujatia, sa finančné prostriedky predstavujúce cenu vstupenky, vracajú do 10 pracovných dní po termíne, kedy sa malo uskutočniť plánované podujatie. 

2.3.3. Pri Zrušení podujatia alebo pokiaľ držiteľ vstupenky neakceptoval navrhnutý nový termín podujatia sa finančné prostriedky predstavujúce cenu vstupenky vracajú na bankový účet držiteľa vstupenky, z ktorého bola uhradená cena za vstupenku, pokiaľ držiteľ vstupenky do 3 pracovných dní po termíne, kedy sa malo uskutočniť plánované podujatie neoznámi organizátorovi podujatia iný účet, na ktorý majú byť poukázané finančné prostriedky predstavujúce zaplatenú cenu vstupenky. 

2.3.4. V prípade zakúpenia Vstupenky nie je možné od zmluvy s organizátorom odstúpiť a žiadať vrátenie vstupného, a to ani v prípade, že došlo k zakúpeniu vstupenky prostredníctvom webového sídla www.sosformacia.sk, nakoľko v zmysle ust. § 19 ods. 1 písm. l) zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má obchodník poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote, pričom zmluva na kúpu vstupenky na podujatie predstavuje zmluvu, na základe ktorej sa obchodník, t.j. organizátor, zaväzuje poskytnúť držiteľovi vstupenky službu na voľný čas, t.j. podujatie, v dohodnutom čase, resp. lehote konania podujatia. Organizátor nebude akceptovať vrátenie už zaplatenej vstupenky na podujatie, ktoré sa bude konať. Rovnako nie je možné žiadať vrátenie vstupného držiteľom vstupenky za nevyužitú vstupenku.

2.3.6. Zakúpenú vstupenku nie je možné zameniť za iný druh vstupenky na podujatie organizované organizátorom. Ak sa na konferencii nemôžete zúčastniť osobne a máte kúpenú fyzickú vstupenku, môžete nájsť za seba inú náhradu. Zmenu účastníka je možné vykonať najneskôr 10 kalendárnych dní pred začiatkom podujatia, a to zaslaním žiadosti o zmenu účastníka na e-mail sosformacia@gmail.com.
 

3. PLATBA
 

3.1. Spôsob platby
 

Záujemca môže zaplatiť vstupenku prostredníctvom webového sídla www.sosformacia.sk nasledovnými spôsobmi:

  1. Platbou platobnou kartou;

  2. Prostredníctvom Google Pay a/alebo Apple Pay;

  3. Prevodom na účet organizátora.
     

3.2. Potvrdenie o platbe
 

Bezprostredne po vykonaní platby platobnou kartou alebo prostredníctvom Google Pay a/alebo Apple Pay, bude na emailové kontaktné údaje uvedené v objednávke preposlaný e-mail potvrdzujúci prijatie objednávky a faktúra o úhrade vstupenky. Zároveň bude na tie isté emailové kontaktné údaje zaslaná vstupenka s unikátnym identifikačný číslom a čiarovým kódom. V prípade platby prevodom na účet bude e-mail s faktúrou o úhrade vstupenky zaslaný až po pripísaní platby na účet organizátora. V prípade, ak objednávka vstupenky na podujatie nebude uhradená do 10 pracovných dní po jej objednaní, objednávka sa uplynutím v tejto vete uvedeného dňa zruší. Záujemca nie je oprávnený zakúpiť si vstupenku na základe objednávky, ktorá bola zrušená v zmysle predchádzajúcej vety.
 

4. PRÁVA A POVINNOSTI
 

4.1. Práva a povinnosti organizátora
 

Občianske združenie SOS formácia, o.z. sa zaväzuje bezodkladne informovať držiteľov vstupeniek prostredníctvom webového sídla www.sosformacia.sk alebo e-mailom o všetkých vopred známych zmenách, ktoré sa pri jednotlivých podujatiach vyskytli. Občianske združenie SOS formácia, o.z. nenesie zodpovednosť za nevyužitie vstupenky na podujatie, za neskontrolovanie vstupeniek držiteľom vstupenky, za zmenu alebo zrušenie podujatia v prípade, ak oznámila držiteľovi vstupenky e-mailom alebo prostredníctvom webového sídla organizátora zmenu alebo zrušenie podujatia  a spôsob vrátenia zaplateného vstupného v zmysle bodu 2.3.1. a 2.3.2. týchto Všeobecných zmluvných podmienok.
 

5. REKLAMÁCIE
 

5.1. Spôsob vybavenia reklamácie a vrátenia peňazí
 

5.1.1. V prípade, ak zakúpená vstupenka obsahuje vady (t.j. obsahuje chybné údaje, je vystavená na iné ako držiteľom vstupenky rezervované podujatie a pod.), je držiteľ vstupenky povinný bez zbytočného odkladu po jej obdržaní tieto vady u spoločnosti reklamovať, a to zaslaním e-mailovej správy na adresu sosformacia@gmail.com.

5.1.2. V prípade reklamácie vád vstupenky prostredníctvom e-mailu organizátor v lehote do 3 pracovných dní od obdržania reklamácie zašle držiteľovi vstupenky rovnakou formou vyjadrenie k reklamácii a v závislosti od termínu podujatia navrhne držiteľovi vstupenky spôsob odstránenia vád vstupenky, umožní držiteľovi vstupenky vytlačiť si novú vstupenku. Reklamácia vád nebude uznaná po uskutočnení podujatia, prípadne po jeho zrušení.

5.1.3. V prípade zmeny alebo zrušenia podujatia je držiteľ vstupenky povinný informovať sa o spôsobe, mieste a čase vrátenia vstupného na e-mailovej adrese sosformacia@gmail.com alebo prostredníctvom webového sídla www.sosformacia.sk. K žiadosti o vrátenie peňazí, je potrebné vždy doložiť relevantný doklad o tejto úhrade na účet organizátora. Pri vrátení  peňazí za zakúpenú vstupenku na podujatie sa postupuje podľa bodu 2.3.2. a  2.3.3. týchto Všeobecných zmluvných podmienok.

5.1.4. V prípade zrušenia/zmeny podujatia nemá držiteľ vstupenky nárok na náhradu iných výdavkov v súvislosti s jeho účasťou na podujatí (doprava do miesta podujatia, ubytovanie, strava, dodanie vstupenky a pod.)

5.1.5. Za predmet reklamácie nemôže byť považovaný darček vo forme predmetu alebo služby, ktorý obdržal držiteľ vstupenky zdarma k zakúpenej vstupenke.

5.1.6. V prípade, že kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie organizátorom alebo keď sa kupujúci – spotrebiteľ obrátil na organizátora so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým organizátor vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že organizátor porušil jeho práva, má kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na organizátora so žiadosťou o nápravu. Ak organizátor na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
 

5.2. Záruka
 

Predmetom kúpy sú vstupenky na podujatie, ktoré predstavujú služby súvisiace s činnosťami v rámci voľného času, ktoré sa organizátor zaväzuje poskytnúť v dohodnutom čase, resp. lehote. Na tento typ služby sa nevzťahuje záruka.

V prípade vybraných podujatí a za špecifických podmienok uvedených pri kúpe vstupenky na takéto podujatie, môže organizátor poskytnúť možnosť vrátenia peňazí aj po skončení podujatia. V takom prípade ide o jeho dobrú vôľu a rozhodnutie, ku ktorému ho nijak nezaväzujú právne predpisy. V tomto prípade nie je vrátenie peňazí právne nárokovateľné.
 

6. OCHRANA DÁT, OSOBNÝCH ÚDAJOV
 

6.1. Získavanie a spracovávanie osobných údajov
 

Osobné údaje, ktoré nám poskytujete v rámci využívania služieb poskytovaných alebo ponúkaných organizátorom, alebo ktoré sú získavané počas návštevy našich webových stránok, spracovávame v súlade s právnymi predpismi, najmä so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov, v platnom znení. Takto získané osobné údaje budú organizátorom ako správcom osobných údajov využité len na účely a za podmienok stanovených v týchto Všeobecných zmluvných podmienkach.
Vaše osobné údaje zhromažďujeme len vtedy, keď nám ich poskytnete dobrovoľne a z vlastnej vôle, napríklad v rámci registrácie k odberu služieb, vrátane registrácie k odberu noviniek, alebo k účasti v súťaži, anketách, vypísaniu cien alebo na realizáciu zmluvy a pod.
Vaše osobné údaje budú použité na informovanie o nových produktoch, službách, špeciálnych ponukách a na optimalizáciu našich služieb vám, prípadne na zasielanie obchodných oznámení, ako je uvedené ďalej, a to vždy len na účel, na ktorý boli uložené a v nevyhnutnom rozsahu. Vaše osobné údaje nebudú bez vášho predchádzajúceho dovolenia predávané iným správcom osobných údajov. Postúpenie osobných údajov štátnym zariadeniam a úradom je prípustné len na základe povinnosti stanovenej právnymi predpismi. Technickým zaistením spracovania vašich osobných údajov, ktoré poskytujete občianskemu združeniu SOS formácia, o.z., Lazaretská 33, 811 09 Bratislava, IČO 55990223, má na tento účel postavenie spracovateľa, respektíve prevádzkovateľa osobných údajov v súlade so Zák. 18/2018 Z.z. Občianske združenie SOS formácia, o.z. má povinnosť k ochrane osobných údajov a je oprávnené použiť Vaše osobné údaje len na účel a v rozsahu stanovenom v týchto Podmienkach.

 

6.2. Zasielanie obchodných oznámení
 

Vami poskytnutú emailovú adresu je občianske združenie SOS formácia, o.z., oprávnené využiť na zasielanie obchodných oznámení, vrátane zasielania informácií o organizovaných akciách, súťažiach alebo na ponuku výrobkov a služieb, a to v súlade so Zákonom č. 18/2018 Z.z. V prípade, že si neželáte ďalšie zasielanie elektronických obchodných oznámení, môžete sa z odberu kedykoľvek bezplatne odhlásiť pomocou odhlasovacieho odkazu uvedeného v päte e-mailu obsahujúceho obchodné oznámenie, resp. prostredníctvom oznámenia na e-mail sosformacia@gmail.com.
 

6.3. Bezpečnosť
 

Občianske združenie SOS formácia, o.z., prijíma a dodržiava technické, organizačné a bezpečnostné opatrenia, aby chránila Vaše osobné údaje proti ich úniku, strate, zničeniu a proti neoprávnenému zásahu nepovolaných osôb. Spracovávanie vašich osobných údajov a prístup k nim bude zaisťovaný len na to poverenými osobami, ktoré sú zaviazané k povinnosti mlčanlivosti a k dodržiavaniu zákona č. 18/2018 Z.z. v platnom znení.
 

6.4. Právo na informácie
 

Je našou zákonnou povinnosťou Vás ako subjekt osobných údajov v zmysle Zák. 18/2018 Z.z. informovať o tom, že poskytnutie osobných údajov našej spoločnosti je dobrovoľné. Máte právo byť kedykoľvek na požiadanie informovaní o tom, aké údaje o vás spracovávame, na aké účely a ďalej o tom, akým ďalším subjektom sú vaše osobné údaje predávané, v akom rozsahu a na aký účel. Máte právo na prístup k vašim osobným údajom, na ich opravu, zablokovanie alebo likvidáciu nesprávnych alebo nepresných údajov. V prípade, že na poskytnutie Vašich osobných údajov bol požadovaný Váš výslovný súhlas, máte právo Váš súhlas kedykoľvek písomne a bez postihu odvolať, a to zaslaním písomného oznámenia na našu adresu: SOS formácia, o.z., Lazaretská 33, 811 09 Bratislava. Pokiaľ máte otázky týkajúce sa spracovania vašich osobných údajov, môžete ich smerovať na sosformacia@gmail.com.
 

6.5. Použitie a postúpenie osobných údajov
 

Občianske združenie SOS formácia, o.z., používa vaše osobné údaje na účely technickej správy webových stránok, zákaznícku administratívu, na ankety týkajúce sa produktov a na marketingové účely vždy len v takom rozsahu, aký je na to nevyhnutný a v rozsahu aký bol Vami odsúhlasený a na Vami odsúhlasený účel. Postúpenie osobných údajov štátnym zariadeniam a úradom nasleduje len v rámci záväzných právnych predpisov. Naši spolupracovníci, agentúry a obchodníci sú z našej strany viazaní diskrétnosťou a mlčanlivosťou.
 

6.6. Možnosť odhlásenia
 

Občianske združenie SOS formácia, o.z., získava a používa Vaše údaje zákonným spôsobom a za účelom registrácie na podujatia a na marketingové účely. Zároveň v záujme skvalitnenia služieb a prijímanie Vašich spätných väzieb a názorov, je potrebné zachovať kontakt medzi našou spoločnosťou a Vami, našim zákazníkom. Vaše údaje prispievajú k tomu, aby sme vás mohli informovať o našich produktoch a službách, prípadne zistiť váš názor na ne. Účasť na takýchto akciách je, samozrejme, dobrovoľná. Ak by ste s nimi nesúhlasili, môžete nám to kedykoľvek oznámiť, aby sme mohli údaje podľa toho zablokovať. V prípade emailovej komunikácie sa z odberu môžete kedykoľvek odhlásiť spôsobom uvedeným v bode 6.2.
 

6.7. Spracovávanie osobných údajov tretími stranami
 

Webové stránky našej spoločnosti môžu obsahovať odkazy na webové stránky iných spoločností. Je našou povinnosťou vás upozorniť na to, že pokiaľ kliknete na odkaz na akékoľvek takéto stránky, môže sa riadiť ochrana osobných údajov na týchto stránkach vlastnými zásadami na ochranu osobných údajov a SOS formácia, o.z. nemôže byť zodpovedné za súlad podmienok ochrany osobných údajov tretích strán – prevádzkovateľov týchto iných webových stránok s právnymi predpismi. Pri návšteve webových stránok tretích strán a pred poskytnutím vašich osobných údajov na webových stránkach tretích strán si, prosím, skontrolujte ich zásady ochrany osobných údajov.
 

6.8. Súhlas so spracovaním osobných údajov
 

Prehlásenie organizátora: SOS formácia, o.z. sa zaväzuje plne rešpektovať dôverný charakter vašich osobných a firemných dát, ktoré sú zabezpečené proti neautorizovanému prístupu a chránené proti zneužitiu. Údaje, ktoré zadávate v objednávke našich produktov alebo pri registrácii pre odber noviniek, sú nevyhnutné na vašu identifikáciu. Používame ich na realizáciu celého obchodu, vrátane nevyhnutných účtovníckych operácií, vystavenia daňových dokladov, identifikácie vašich bezhotovostných platieb a/alebo na komunikáciu s vami.
Vaše detailné osobné dáta a údaje o nákupoch sú ukladané v databáze s prísnym zabezpečením proti zneužitiu a sú poskytované tretím stranám na účely technickej správy webových stránok, zákaznícku administratívu, spracovanie platobných transakcií, spracovanie účtovných operácií a vystavenie faktúr.
Súhlas registrujúceho sa návštevníka webu: Vyplnením webového kontaktného formulára alebo objednávkového formulára súhlasí kupujúci alebo návštevník webu so zaradením všetkých ním vyplnených osobných údajov do databázy SOS formácia, o.z., Lazaretská 33, 811 09 Bratislava, IČO 55 990 223, ako správcu, a s ich následným spracovaním prostredníctvom spracovateľa pre marketingové účely a obchodné oznámenia prostredníctvom elektronických prostriedkov podľa zákona č. 18/2018 Z.z., a to na dobu do odvolania súhlasu.
Zároveň registrovaný udeľuje súhlas s tým, aby mu predávajúci zasielal informácie o pripravovaných akciách a ponuke svojich obchodných partnerov.

 

7. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
 

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných zmluvných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto Všeobecných zmluvných podmienkach je splnená umiestnením na webovom sídle organizátora www.sosformacia.sk.

Tieto všeobecné zmluvné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom uvedeným nižšie.

Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné zmluvné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.
 

V Bratislave dňa 30.7.2025

bottom of page